8 juli 2012

Streptokocker in the house

Jag kände det på mig!

Det är nog en mammainstinkt, att känna på sig att ens barn inte mår helt ok. Nu på förmiddagen var jag och H en sväng till Närakuten och fick med oss en flaska Kåvepenin hem....




 ..... och en liten muta. Inte för att det behövs, H är grym på att ta medicin!!!

Läkaren gjorde ett halsprov på mig också, men jag hade inga snubbiga streptokocker. Har haft lite halsont från och till ett par veckor så det var skönt att det inte var något.

Det här är nog första testet på att jag har rätt inställning till att få en hääärlig semester. Men jag är fortfarande positiv. Det här kommer att bli bra.

SOM TIMELL SKRIVER PÅ TWITTER, KÄMPA!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du kan inte räkna med något hångel med mig när vi ses!
    /Linchen

    SvaraRadera
  2. Det va tråkigt att höra! Men lite mys kan vi väl få till?
    Kram kram

    SvaraRadera