30 januari 2012

Det hänger på håret


För ett tag sedan fick jag för mig att jag skulle bli lite mer lik Rapunzel. Det kändes som att alla runt omkring mig hade lååååångt hår. Och har alla andra vill jag också ha :)

Rapunzel med sitt låååååååånga hår :)

Innan jag gjorde slag i saken ville jag stämma av det här med min vän E som alltid, och nu menar jag alltid är snygg i håret. Ska jag eller ska jag inte....

Min hårfagre vän sa: Inte! Så jag, som inte har en egen åsikt :), avbokade såklart min tid på salongen, och var tillbaka på ruta ett. Men min fina vän lämnade mig inte helt vind för våg, hon gav mig några fin fina tips för håret.

Men innan jag nu delger er ett av dessa tips måste jag varna för att det är beroende framkallande. Så lättpåverkade läsare stäng nu ned denna sida och kom tillbaks i morgon istället.

Årets hårprodukter inhandlades för ett par veckor sedan. En olja och en inpackning.

Moroccanoil, fantastisk. Fantastisk!!!!!
Jäklar vad jag geggar olja i mitt hår :) And I love it!!! 

Jag fick ett annat tips också, men det passar sig bara för de som bor på Solsidan. Blir inte alls förvånad om vi kommer att se Mickan iförd detta i nästa säsong :)

När börjar nästa säsong???? Jag längtar!!!!

E, JAG SER FRAM EMOT TISDAGENS LUNCH!

5 kommentarer:

  1. Ha ha, du är underbar! Ses imorgon. Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha da, du var snygg i håret idag med :)
      Kram kram

      Radera
  2. Jag har budget förpackning av oljan. Gillar den mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för märke på budget förpackningen?

      Radera
  3. Samma men den är liten. Endast 25 ml , räcker länge .

    SvaraRadera